woensdag 28 augustus 2013

Teckels, Knittens & more...

Ik had jullie nog de teckeltjes beloofd die ik onlangs gemaakt had...

Dit was mijn eerste:




En toen waren er ineens twee:


Bedankt Harriet (van Stip&Haak) om het patroontje te delen.


Ook heb ik mijn XL knitten afgemaakt. Patroontje is verkrijgbaar bij de dierenbescherming. Ik vond het een uitdaging om het XL te maken, om te kijken of ik wel zou uitkomen en de afmetingen wel zouden kloppen...




Hij kijkt eigenlijk best wel ondeugend! Gemaakt van mooie wol gekocht bij het kraampje van Weldraad (leuke winkel).

En toen was er opeens een konijn! Bunny Buster, zo heet het patroon officieel.



Door met Noro garen te werken krijg je een leuk effect.

En deze moest ik gewoon maken.


Genoeg beesten, nu een dekentje voor de winter.

XX

Gin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten