woensdag 17 juli 2013

Weversmarkt Hoorn 2013

Ook ik was er bij dit jaar, voor het eerst. Wat een lange rij kraampjes, ik denk wel 2 km lang. En aan het eind houdt het niet op, nog meer! Daar vond je onder andere worsten, wijnen en veggie stuff, vreemde combinatie al zeg ik het zelf :P
Hier wat impressie foto's:




Hieronder foto's van mijn "buit":


Genoeg voor een paar beertjes en een paar jasjes, biologische knopen uit Duitsland in yammy kleurtjes en een combi voor een gebreide beanie.

Dit was een mini-workshopje dat ik gevolgd was...enig! Wol mengen op een palet en dan oprollen maar. Nu moet het nog gespind worden, maar een spintol heb ik nog niet in huis. Ook heb ik Loret Karman in het echt ontmoet! Zo leuk al haar kleurtjes, ik kon niet kiezen...Ook heb ik kennis gemaakt met Wilbert van de handwerkzaak Schouten, gezellig en wat een leuke winkel! Ik kom gauw weer eens langs!









1 opmerking:

  1. Mooie foto's, lijkt mij ook heel leuk om eens heen te gaan. Die ene foto dat lijken wel al jouw apen, beer en kikker!
    Mooi ook die squares.

    BeantwoordenVerwijderen